Door middel van een terugroepactie zorgt je Alpine dealer ervoor dat je auto is voorzien van de laatste updates en voldoet aan de meest recente kwaliteitseisen van Alpine. Op deze manier verkeert je auto altijd in de beste conditie.
Stap 1
Voor je voertuigidentificatienummer (VIN) in om te controleren of er een terugroepactie openstaat.
Stap 2
Maak een afspraak bij je Alpine dealer. Deze zal zorgen dat de update en/of kwaliteitscontrole op korte termijn en kosteloos wordt uitgevoerd.
Stap 3
Breng je Alpine naar de dealer en deze zal de werkzaamheden met de grootste zorgvuldigheid uitvoeren.
VOER JE VOERTUIGIDENTIFICATIENUMMER (VIN) IN
Als je auto in het kader van een terugroepactie wordt opgeroepen, neem dan contact op met je dealer.
ONZE PRIORITEIT: JOUW TEVREDENHEID
Alpine werkt continue om haar klanten de beste beleving in haar auto’s te geven. Als er updates zijn om de kwaliteit te verhogen of om te zorgen dat je auto aan de laatste wettelijke regels voldoet, dan worden auto’s teruggeroepen om naar de Alpine dealer te gaan voor een update en/of controle.
Je VIN (voertuigindentificatienummer), ook wel chassisnummer genoemd, staat op je kentekenkaart en onderaan in de voorruit aan de bestuurderskant.
Neem zo snel mogelijk contact op met je Alpine dealer om een afspraak te maken en de werkzaamheden kosteloos uit te laten voeren.
Om jouw aanvraag te behandelen en aan jouw verzoek(en) te voldoen, verwerkt Renault Nederland N.V., Groupe Renault, Renault Financial Services en de Alpine dealer de ingevulde persoonsgegevens. Meer informatie over de verwerking van jouw persoonsgegevens door Renault en jouw rechten daarbij, lees je in ons privacy statement.